لیست محصولات این تولید کننده SONY

برند لپ تاپ - نوت بوک سونی | SONY laptop - notebook brand قطعات لپ تاپ سونی باتری sony آداپتور, شارژر لپ تاپ Sony فن سی پی یو کیبورد لولا و هولدر و هیت سینک و مادربرد فلت تصویر ال سی دی و ال ای دی و قاب لپتاپ و انواع هارد اسپیکر و سوکت شارژ

وایو، (به انگلیسی: VAIO) نشان رایانه‌های سونی است، که در سال ۱۹۹۷ توسط تیموتی هانلی، شروع به کار کرد.


شرکت سونی در دهه ۱۹۸۰ شروع به تولید کامپیوتر نمود، ولی تنها در بازار ژاپن محصولات کامپیوتری خود را عرضه می‌کرد. تولید و عرضه بین‌المللی کامپیوترهای سونی، در سال ۱۹۹۶ آغاز شد.


نخستین تولیدات سونی شامل رایانه‌های شخصی (پی‌سی) بود، که توسط شرکت زیرمجموعه آن، که با نام ویدئو آئودیو اینتگریتد اورگنایزر (به انگلیسی: Video Audio Integrated Organizer به معنی سامان‌دهنده‌ی یکپارچه‌ی سمعی بصری) در ایالات متحده راه‌اندازی شده بود، تولید می‌گردید. برند وایو از مختصر شده نام این شرکت، گرفته شده است. همچنین لوگوی وایو، از دو بخش تشکیل‌شده، که حروف وی و ای (VA) نشانگر موج آنالوگ و آی و او (IO) نمایانگر کدهای صفر و یک یا کدهای دودویی می‌باشد.


سونی کسب و کار کامپیوتر خود را در فوریه ۲۰۱۴ به شرکت سرمایه گذاری شرکای صنعتی ژاپن (Japan Industrial Partners) به عنوان بخشی از تلاش‌های بازسازی برای تمرکز بر روی دستگاه‌های تلفن همراه به فروش رساند.


کمپانی سونی از سال 1996 در حال تولید کامپیوترهای شخصی با نام تجاری وایو است و از همان زمان، علاقه مندان و کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کرده. کیفیت بالای ساخت محصولات و همچنین استفاده از فناوری های روز، باعث جذب کاربران و همچنین بالا بردن سطح توقعات طرفداران این کمپانی شده است. در اوایل فوریه سال 2014 سونی به علت کاهش میزان فروش محصولاتش و همچنین برای تمرکز بیشتر بر روی تولیدات دیگر، امتیاز تولید محصولات وایو را به یک شرکتی ژاپنی واگذار کرد و آن شرکت اعلام کرد که لپ تاپ‌های وایو از این به بعد با همان نام تجاری اما فقط برای استفاده در کشور ژاپن تولید خواهند شد


تمامی بدنه این لپ تاپ سونی از پلاستیک مرغوب ساخته شده و در مقابل فشار و ضربه مقاومت خوبی نشان می دهد. سطح خارجی بدنه و محافظ صفحه نمایش، روکشی مات دارد که در مقابل جذب چربی و اتر انگشت، مقاومت نشان می دهد. نشان وایو هم از آلومینیوم براق است که در مرکز محافظ خارجی صفحه نمایش قرار گرفته است. انحنای لبه های دستگاه، حالتی ارگونومیک به دستگاه داده که کمک زیادی به زیبایی آن کرده است.


 کمپانی سونی در این سری از لپ تاپ‌های خود، دو بلندگوی با کیفیت و با بلندی صدای قابل قبول در طرفین لبه جلویی دستگاه قرار داده که برای گوش دادن به موسیقی ( البته نه با صدای بسیار بلند) و تماشای فیلم در یک اتاق کافیست. وضوح صدا رضایت بخش است و به دلیل قرارگیری بلندگوها در جلوی دستگاه، صدا در داخل بدنه گم نمی شود.

بیشتر
در صفحه


پیگیری سفارشات شما

محصولات پرفروش

محصول پرفروش وجود ندارد